HEARTWORK  - Kundeservice i Verdensklasse.
Vi tror på at god service er afgørende i en moderne og succesfuld virksomhed, der ønsker at skabe gode resultater.
Og god service kommer fra hjertet. God service er nemlig ikke hard work - god service er heart work.

HEARTWORK er en god idé fordi:
- Motiverede medarbejdere, der har hjertet med, giver god service.
- Glade og tilfredse medarbejdere giver glade og tilfredse kunder.
- Tilfredse og loyale kunder er den bedste reklame – og den er gratis.
- God service er billigere end dårlig service
- God service er en bedre forretning end dårlig service.

Har I en Heartwork kultur i din virksomhed? Tag Heartwork testen og find ud af det.
Du får ét point for hver af de 13 udsagn du kan svare "ja" til.

”TIP EN HEARTWORK 13’er”

1. Ved kundetilfredshedsmålinger scorer i mest i den højeste kategori

2. Kunderne roser jer – uopfordret

3. Kunderne oplever jeres serviceniveau som højt  

4. Eksisterende kunder skaffer jer nye kunder

5. I tror på, at glade og tilfredse medarbejdere giver glade og tilfredse kunder

6. Medarbejderne glæder sig til at møde på arbejde og møder til tiden

7. Medarbejderne brænder for det de laver, dér hvor de laver det

8. Medarbejderne hjælper med at skaffe nye gode medarbejdere

9. Medarbejderne er glade og tilfredse med deres arbejde

10. Medarbejderne er stolte af firmaet, jobbet og produktet 

11. Medarbejderne hjælper hinanden – uopfordret  

12. Medarbejderne føler de er en del af en succes og ikke kun arbejder for en succes

13. Medarbejderne har lyst til at give service i verdensklasse – og gør det!

Hvad scorede I?
10-13 point – Rigtigt flot  - I har en Heartwork kultur.
6-9 point – Det er rimeligt, men der er bestemt Heartwork potentiale.
0-5 point –Noget kunne tyde på, at service hos jer er mere HARDwork end HEARTwork.

Læs mere om HEARTWORK - kundeservice i verdensklasse!

Creating motivation Mark Anthony
Politik og motivation
Dare to Share