online version



Så er valgkampen i gang.
Hos MyMotivator vil vi benytte denne oplagte mulighed til at fokusere på politikernes og partiernes motivationsstrategier. Og deres evne til at motivere vælgerne.
Vi har ventet på det et stykke tid og siden nytår har vi oplevet de indledende kampagner og tiltag, der fra flere sider har søgt at forberede (og måske især påvirke) danskerne i forhold til det, der nu er sket i dag.
 
Hvad sker der så de næste 3 uger?
Kampagnerne er fastlagte og har sikkert været det længe. Annoncer er lavet, udformet og reklameplads er købt og står klar. Kommunikationsstrategien er – forhåbentligt – på plads. Men hvad med motivationsstrategien?
Har partierne lagt en og har de lagt en god en af slagsen?
De næste 3 uger, kan du opleve de forskellige partiers evne til at motivere vælgerne.

Læg mærke til følgende:
Har de en ”væk fra” eller ”hen imod” motivations tilgang.
Fokuserer de på at opnå eller undgå.  
Hvem kan motivere dig til at stemme på dem uden først, at få dig til ikke at stemme på et andet parti?
Her er et udpluk af nogle af partiernes fokus og temaer eller slogans om du vil
(taget fra deres websites):
”Det Danmark du kender” og ” vi skal videre” (Socialdemokraterne)
Venstre for fremtiden (Venstre).
De Konservatives kampagne nøgleord er slet og ret "STOP!" Efterfulgt af forskellig emner.
”Det handler om mennesker” (De Radikale)
"Tryghed og Tillid -det ér muligt" (Dansk Folkeparti)
"Vi vil investere i mennesket" (SF)

Hvad motiverer dig som vælger? Hvem kan motivere dig til at stemme på dem og hvorfor kan de det?
De næste 3 uger bliver spændende – det er motivation sat absolut på spidsen
God valgkamp!
 
OBS! CERTIFICERET MOTIVATIONSANALYTIKER
EARLY BIRD TILMELDING – BESTIL SENEST 15. JUNI 2015 OG SPAR 2.000.
Læs mere og tilmeld dig her

  Afmeld
nyhedsbrev

Mark Anthony ApS · Lindevangs Alle 3 · 2000 Frederiksberg · mymotivator@markanthony.dk