Online version

Ikke alt der kan måles tæller og ikke alt der tæller kan måles (A. Einstein)

Derfor er det vigtigt, at i måler på det, der er af størst betydning for jeres medarbejdere, jeres kunder og dermed jeres organisation og forretning.

Vi kan nu måle oplevelse og tilfredshed både hos kunden OG medarbejderen. Samtidigt!
Og fordi vi kan det, kan vi hjælpe jer med at opnå og fastholde et højt service niveau overfor kunden og samtidigt sikre en høj motivationsgrad hos medarbejderne.
Vi kan nu måle tilfredshed både hos kunder og medarbejdere – samtidigt.

På den måde kan vi udvikle jeres medarbejdertrivsel og motivationsgrad, samtidig med at jeres kunder oplever fantastisk service. For god service er ikke hard work - det er HEARTWORK!

Grøn eller rød?
Du kender sikkert terminalerne med de 4 smileys placeret rundt omkring i butikkerne, hvor du som kunde kan markere din tilfredshed med servicen.
Udover at tilbyde disse målinger af kundernes oplevelse, tilbyder vi dig nu også at sætte terminalerne op i jeres egen virksomhed, hvor vi måler den anden vigtige side - medarbejdernes oplevelse og tilfredshed.

Du får derfor nu mulighed for virkelig at have fingeren på pulsen ved, at kunne måle både medarbejdere og kunders tilfredshed og oplevelse.
Dagligt. Ja endda på timebasis skulle du ønske det.

Vil du måle medarbejder og kundetilfredshed på en gang?

Allerede indenfor en måned fra du siger ja tak, kan du stå med de første resultater.

Ja tak jeg vil høre mere om muligheden for at måle tilfredsheden både hos mine medarbejdere og mine kunder

Og HUSK
God service er ikke hard work
– god service er Heartwork!
Læs mere om Heartwork.

  Afmeld
nyhedsbrev

Mark Anthony ApS · Lindevangs Alle 3 · 2000 Frederiksberg · mymotivator@markanthony.dk