online version


Indfør HEARTWORK i din virksomhed -
og lad dine medarbejdere og kunder mærke forskellen.

Synes jeres kunder, at de får ligeså god service, som i selv synes at i yder?
Når medarbejderne synes, at de giver mere og bedre service, end jeres kunder rent faktisk oplever at få - så er det hard work. Når kunderne har samme positive oplevelse af jeres service, som medarbejderne føler de leverer - så er det heartwork!
Hvad leverer i? hvad oplever jeres kunder?

Og husk - kundeservice kommer ikke kun fra afdelingen kundeservice, det kommer fra alle der direkte og indirekte har kundekontakt og kan påvirke kundeoplevelsen. Logistik, lager, økonomi, produktudvikling, marketing, salg og support. Kort sagt har alle i en virksomhed et medansvar for den service, der i sidste ende leveres og opleves af kunderne.

Fantastisk kundeservice er fantastisk reklame – og det er en af de bedste investeringer du kan foretage.

Og motiverede medarbejdere, der ved hvad de er en del af og kan stå inde for det de repræsenterer, giver altid bedre service.

Har alle dine medarbejdere lyst til og mulighed for at give god service?
Og ved de hvordan?

HEARTWORK –
God kundeservice kommer fra hjertet

Heartwork – service i verdensklasse
Konceptet er stærkt og effektivt, og løfter engagementet i, og kvaliteten af jeres kundeservice. Konceptet består af foredraget, seminaret og processen.
Start med foredraget og få fremragende og brugbar inspiration til hvad I kan - og bør - gøre, hvordan I gør det og hvorfor det er en rigtig god ide at gøre det.


Der er tid til god service – skal du med på bølgen?

Book foredraget med det samme og hør hvordan I kan gå fra ”HardWork” til HeartWork”, levere service i verdensklasse og få en endnu bedre forretning.

Kontakt os eller dit foretrukne booking bureau.

Creating motivation Mark Anthony
Politik og motivation
Dare to Share