HEARTWORK - kundeservice i verdensklasse!

God service er en god forretning – dårlig service er en dårlig forretning.

Og god service er ikke hard work – god service er heart work!

HEART WORK er:

  • Når vi er glade for vores arbejde.
  • Når vi ved vi gør en forskel – for kolleger og kunder
  • Når vi glæder os til at gå på arbejde
  • Når vi er stolte af vores arbejdsplads og vores produkt
  • Når vi brænder for det vi laver dér hvor vi laver det


Vær med på bølgen.

Kundeservice er kommet meget i fokus på det seneste. Kunderne ønsker og forventer i højere og højere grad god kundeservice og kompetent rådgivning. Mange leverandører tror, at fordi deres produkt er billigt, så behøver servicen ikke være god. De vil med sikkerhed tabe markedsandele.

God kundeservice løfter salget. God kundeservice øger kundetilfredsheden.

Indfør HEARTWORK i din virksomhed
-og lad dine medarbejdere og kunder mærke forskellen.


Heartwork – service i verdensklasse er et stærkt og effektivt koncept, der med garanti vil løfte engagementet i, og kvaliteten af jeres kundeservice.

Konceptet består af foredraget, seminaret og processen.
Start med foredraget og få fremragende og brugbar inspiration til hvad I kan - og bør - gøre, hvordan I gør det og hvorfor det er en rigtig god ide at gøre det.

Der er tid til god service – skal du med på bølgen?

Kontakt os med det samme – de første 10 kunder der booker foredraget modtager Mark Anthonys lydbog DRIVKRAFT helt uden beregning og til samtlige deltagere til foredraget.

Book foredraget med det samme og hør hvordan I kan gå fra ”HardWork” til HeartWork”, levere service i verdensklasse og få en endnu bedre forretning.

Kontakt os eller dit foretrukne booking bureau.

Creating motivation Mark Anthony
Politik og motivation
Dare to Share